Tràmits i gestions
-
Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
-
Declaració responsable en matèria de salut alimentària
-
Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
-
Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
-
Llicència ambiental (Annex II)
-
Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
-
Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
-
Volant o certificat d'empadronament individual (actual o històric)
-
Alta al Padró Municipal d’Habitants
-
Queixes, suggeriments i propostes
-
Instància genèrica
-
Cita amb càrrec electe o tècnic municipal
-
Sol·licitud d'accés a la informació pública
-
Certificat de qualificació urbanística
-
Pròrroga de llicència d'obres
-
Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat
-
Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic
Darrera actualització: 12.05.2017 | 12:44
Darrera actualització: 12.05.2017 | 12:44